יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

למה הם מקניטים אותי כל הזמן ?

מתברר שלא רק שרג'פ ארדואן, נשיא טורקיה, הוא מסוג האנשים שצריך לקבל שיעורים בהתנצלות בפוליטיקה,
אלא שהוא גם צריך להתבגר ולהפסיק להעלב מכל דבר.

העלבת הנשיא היא עסק מסוכן שם, בארץ החופשות הנעימות והזולות, כפי שלמד על בשרו רופא שהפיץ בטוויטר תמונה בה רואים את ארדואן ואת האנטי-גיבור של סרטי וספרי שר הטבעות, גולום, עוסקים בפעילויות דומות.

תמונות המציגות את רג'פ ארדואן ואת גולום, זה לצד זה, צועקים, מחייכים ואוכלים.
גולום וחבר - התמונה הועתקה מדיווחי טוויטר בהאש טאג insulterdogan# והיא מפורסמת כשימוש הוגן בדיווח חדשותי
זה מזכיר לי, כשהייתי קטן, איך אמא שלי היתה מסביר לי שההקנטות של אחיי הגדולים יימשכו כל עוד אני אראה להם שזה מפריע לי. אתה מבין, רג'פ? תתאפק, שמור על קור רוח, והם יפסיקו להציק לך.

אבל פלא שעם תגובות כאלה יש האש טאג בטוויטר "להעליב את ארדואן" ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה