יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

מטורפים, תתרכזו ותקשיבו לו

מי שמבקר כאן בקביעות יודע שאני לא מרבה להחמיא לבית היהודי
ובכל זאת כתבתי על הבית היהודי משהו טוב לפני כממה ימים, בנוגע לדוגמא האישית שנתן הח"כ לשעבר מטעם הבית היהודי, והנה אני מוצא את עצמי שוב מתייחס אליהם בחיוב, בגלל בחירתו של נפתלי בנט.

בניגוד לרוב תומכי הפצצות המתקתקות היהודיות
נפתלי בנט בחר להתמודד באומץ עם הסוגיה
ומנסה לגייס את הרוב השפוי כנגד מטורפי הימין.
ודבריו, כמו כל מכה מקדימה, עשויים למנוע מלחמת אחים

כדאי להקשיב לו:


אל חשש.
לא צריך להבין מכאן שאני הולך להצביע הבית היהודי בבחירות הקרובות
אני לא מחזיק הרבה מהפוליטיקה המדינית של הבית היהודי כי אני לא בעד אנשים שמארגנים כאן מדינה דו-לאומית.
או אנשים שאם יש להם תוכנית חלופית
הם לא מגלים אותה.

זה לא ראוי להטעות את הציבור שלך
ולעשות להם יעני-יצחק-רבין
(כלומר
להבטיח הבטחות גדולות
ואחרי זה להוביל מדיניות אחרת לגמרי
תהא אשר תהא - טרנספר או מדינה פלסטינית).

ובכל זאת,
שאפו לנפתלי
על כך שהחליט להתמודד ראש-בראש
עם המטורפים של המחנה שלו.

אגב ,
תוקפם של השבחים יפה
עד לרגע שבו נפתלי
ייבהל מתגובת-הקיצוניים
הצפויה לבוא
וימהר להסית
באופן ישיר
או עקיף
כנגד יהודים אחרים.
כולנו יודעים
שהרגע הזה
בוא יבוא.
אבל בואו נהנה בינתיים
מהרגע הזה
של השפיות
ונדמיין לעצמנו
שזה לא בגלל
שאנחנו בעין הסערה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה