לפני יומיים זה קרה. עוד מהלך תחבורתי ישראלי נמרץ. נפתח חלק מכביש 531, זה חלק מאותו מקטע כביש רוחב האמור לחבר את כביש 4 עם כביש 2 (ויום אחד, עם השלמתו, יהווה כביש רוחב המחבר את כבישים 2, 4 ו-6).
האם אפשר לדמיין בשורה טובה מזו ?
בוודאי. אותה בשורה שלא ניתנת כעת, על השלמת כל כביש 531.
עיריית הרצליה נלחמה כנגד הפתיחה החלקית הזו של "כביש 531 בין כביש 4 לרחוב ירושלים ברעננה, על גבול הרצליה", והיא יודעת למה. דמיינו לכם כביש רוחב המאפשר נסיעה במהירות 110 קמ"ש אבל מסתיים ברמזורים המובילים אתכם ישירות אל תוך מקטע דרך הידוע כפקוק גם ככה ?
האם יש קשר בין המהלך הזה לבין העובדה שהחיבור לכביש 2 יתבצע "בעוד כשנתיים" ?
האם אפשר לדמיין בשורה טובה מזו ?
בוודאי. אותה בשורה שלא ניתנת כעת, על השלמת כל כביש 531.
עיריית הרצליה נלחמה כנגד הפתיחה החלקית הזו של "כביש 531 בין כביש 4 לרחוב ירושלים ברעננה, על גבול הרצליה", והיא יודעת למה. דמיינו לכם כביש רוחב המאפשר נסיעה במהירות 110 קמ"ש אבל מסתיים ברמזורים המובילים אתכם ישירות אל תוך מקטע דרך הידוע כפקוק גם ככה ?
אין ספק שהפקקים ברעננה ישתפרו מאוד.... על חשבון הפקקים בהרצליה.
אז למה מתעקשים להראות לנו חצי עבודה?
מדוע חשוב כל-כך לעשות את זה דווקא עכשיו ?
מה יודע שר התחבורה, ישראל כץ, שאנחנו לא יודעים ?
או שמא זו סתם החוכמה המעשית המנחה את האדם-הפוליטיקאי לקחת קרדיט על ציפור אחת ביד
ולא לחכות להשלמת סלילת שתי הציפורים שעל העץ?
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה