יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

נדל"ן הצומח לגובה בערב הסעודית

היה לי מוזר ומעניין לקרוא כיצד הסעודים בונים בעיר ג'דה גורד שחקים שצפוי להתנשא ליותר מקילומטר 
וגובהו נקבע תוך השוואה לגורד השחקים הגבוה בעולם, הבורג' חליפה של דובאי, המתנשא לגובה של 828 מטר.

הבורג' הוא שיאן גינס הנוכחי בעניינים האלה הקרויים בערבית الذي لديه أكبر,
אשר מיתרגמים לנוסח העברי:'למי יש יותר גדול'.

למה היה לי מעניין?
כי תמיד מעניין לקרוא על גחמותיהם של בני-אנוש
ומי גחמן יותר מזה שמחפש דרך לבזבז את כספו באופן הראוותני ביותר?

למה היה לי מוזר?
כי בימים טרופי-דעא"ש אלה, אפשר היה לצפות ממי שיודע שהוא מטרה של האיסלאם הקיצוני
להרהר מעט על מה שקרה לצמד מגדלים גבוהים בארה"ב
ביום שלישי אחד בבוקר, בתאריך 11/9/2001...
אותם מגדלים היו אייקונים של העיר ניו יורק
ואחד מהם אף היה המגדל הגבוה בעולם בשעתו...

אני במקומם הייתי בונה
באופן שהיה קורץ פחות אל מטורפי כל האיזור.
אבל זה רק אני.
מה אני כבר יודע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה